Strony

środa, 17 czerwca 2015

A czy Ty wstydzisz się swojego ciała?



Ile razy nie kupiłeś sobie czegoś co Ci się podobało, bo masz kompleksy? Z powodu krzywych kolan, zbyt szczupłych ramion czy długich stóp? Znasz to? Ciebie też to dotyczy? A gdybyś przestał zwracać na to uwagę? Gdybyś znalazł u siebie atuty i je podkreślał, jednocześnie nie unikając kupna rzeczy, na widok których zabłyśnie Ci oko? Bez myśli „co o mnie ludzie pomyślą" lub „czy nie przestraszę ich swoimi odsłoniętymi ramionami”? Najlepsze jest to, że






bez żadnego przygotowywania czy psychologicznej książki możesz zacząć już od dzisiaj! 

Nie będę pisać o rzeczach, na temat których wydano już masę książek. Głęboką analizę zostawiam na boku. Wiesz kiedy przestałam się aż tak przejmować? Kiedy zdałam sobie sprawę, że za chwilę stuknie mi 30stka, potem głośno tupiąc nadejdzie 40stka, a ja nadal będę się wstydzić?? No fucking way!

Idąc do pracy mijam dziewczynę, która ma wielkiego iksa i przez to kiwa się na boki. Jestem pod dużym wrażeniem tego jak się ubiera. Okulary typu aviator, lśniące blond włosy do pasa, duże złote koła w uszach. I przypuszczałbyś, że nosi rurki?! 
Otrzeźwieniem są dla mnie właśnie takie momenty, kiedy widzę osobę, którą ma najzwyczajniej w świecie w dupie czy ma za chude nogi do tej spódniczki , za duże stopy do tych rzymianek, czy zbyt szczupłe ręce do tego topu. Pomijam oczywiście przypadki typu anoreksja czy totalny brak smaku. Nawet babcie, które spotykam na mieście są często bardziej oryginalne ode mnie, mimo że nie mają już takich warunków. 

Czemu Ty tak masz nie zrobić? Tak Ty, który siedzisz po drugiej stronie monitora, może smutny może sfrustrowany swoim wyglądem. Znajdź swój oryginalny styl, znajdź oryginalny dodatek, zaszalej z kolorem, zaszalej z krojem. Próbuj, kombinuj, zestawiaj. Rozruszaj swoją kreatywność! Znajdź w sobie te rzeczy, które lubisz. Te o których wiesz, że wymiatają. I podkreślaj je. Jeśli liczba mnoga nie ma tu racji bytu to znajdź chociaż jedną. Dbaj o nią i ulepszaj. Po prostu to zrób! Zamiast kwękania i przeglądania namiętnie pudelka i zdjęć po photoshopie. Zrób, bo potem możesz żałować, że życie minęło Ci na dopasowywaniu się do koncepcji estetycznej innych ludzi.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz